فروش توری بهترین نوع پنجره دوجداره

فروش توری بهترین نوع پنجره دوجداره, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری بهترین نوع پنجره دوجداره

چهار شنبه 4 مرداد 1396
17:1
توری پنجره دوجداره

 از مهمترین عوامل تاثیرگذار در فروش توری بهترین نوع پنجره دوجداره، کیفیت و مقاومت توری های درب و پنجره یو پی وی سی، به استفاده تولید کنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. در شرکت پنجره ماندگار همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگرملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره دوجداره upvc یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است.
با فروش توری بهترین نوع پنجره دوجداره دیگر نیازی به استفاده از پنجره هایی قدیمی مانند پنجره های آلومینیومی ، چوبی و آهنی است. بهترین پنجره دوجداره پنجره ای است که در برابر شرایط جوی گوناگون مقاوم و تغیر رنگ ندهد و در برابر , سرو صدا , سرما , گرما , گردو غبار , رطوبت و اب باران غیرقابل نفوذ باشد. همانگونه که در ابتداي اين مقاله بيان گرديد در صورتي که پنجره دوجداره از مواد مرغوب ساخته شود و نکات عايق بندي در ساخت آن و نيز ساخت شيشه دوجداره صورت پذيرد، مي توان به آنچه از نصب اين نوع پنجره هاي انتظار داشت دست يافت. اما با قيمت بالاي استفاده از مواد مرغوب، پنجره هاي داراي قاب آلومينيومي که از شيشه هاي دوجداره استاندارد استفاده مي نمايند به عنوان جايگزيني مناسب مطرح شده است. در مورد عدم عايق بودن قاب آن در مورد حرارت، سازندگان معتقد هستند که اين تلفات حرارتي کمتر از ۱۰% مي باشد و با توجه به قيمت فروش توری بهترین نوع پنجره دوجداره آن، عدم تغيير شکل با گذشت زمان و رنگ پذيري مناسب آن، گزينه اي قابل بررسي در انتخاب پنجره دوجداره مي باشد.
مقایسه انواع پنجره از نظر جنس و مزایای کاربردی:
پنجره هاي چوبي :
چوب سرما و گرما را عبور نمي دهد. اما چوب خاصيت شكنندگي و سوراخ شدن دارد. بنابراين در طول زمان به خصوص در قسمت هاي خارجي ترك خورده و مي شكند.
پنجره هاي آلومينيمي :
آلومينيم يك فلز بوده و در مقابل خوردگي و زنگ زدگي آسيب پذير است و به مرور زمان آسيب پذيرتر مي شود. تورفتگي و خراش خوردگي آلومينيم قابل تعمير نبوده و بايد كلاً تعويض گردد. گوشه هاي درب ها و پنجرههاي آلومينيمي به صورت مكانيكي به يكديگر متصل مي شوند كه باعث آسيب پذيري آن در برابر تغيير شكل خواهد بود.
پنجره هاي آهني :
پنجره هاي آهنی نیز به صورت دوجداره قابل ساخت می باشند. حسن آنها قیمت مناسب تر ، قابل ترمیم بودن (مثلا در صورت شکستگی لولاها) و رنگ پذیری مناسب می باشد. اما همان مشکلات عایقی پنجره های آلومینیومی را داراست. به علاوه درزگیری آن نیز معمولا به درستی قابل انجام نبوده و در هنگام بارندگی باعث نفوذ آب از اطراف به داخل پنجره می شود. زنگ زدگی به مرور زمان از دیگر مشکلات این نوع پنجره ها می باشد.
پنجره دوجداره upvc :
فروش بهترین نوع پنجره دوجداره، پنجره هاي یو پی وی سی از ماده سخت و محكم UPVC ساخته شده است. شكل چند محفظه اي آن باعث مي شود در مقابل هدر رفتن گرما و سرما و تعريق مقاوم باشد. پنجره دوجداره کرج زمانيكه در برابر گرما و سرماي خيلي زياد قرار مي گيرد تغيير شكل نمي دهد. هسته فلزي آن تضمين مي كند كه UPVC فرم و پايداري خود را حفظ مي كند. گوشه هاي درب ها و پنجره هاي UPVC به صورت مكانيكي بهم متصل نمي شوند بلكه به يكديگر جوش داده مي شوند كه باعث مي گردد درب يا پنجره به صورت يك قالب بهم پيوسته و يك تكه باشد در صورتی که این نوع پنجره ها توسط سازندگان معتبر ساخته نشود، با گذشت زمان اندکی از نصب آن دچار تغییر حالت شده و فرم عایق بندی آن از بین می رود.
ساختار پنجره دوجداره:
اساس پنجره دوجداره، شیشه دوجداره آن می باشد. سیستم شیشه دو جداره شامل دو یا چند لایه شیشه که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند و توسط اسپیسر در دور تادور آن ، از هم جدا شده اند. فضای بین شیشه ها را می توان با هوا یا گاز آرگون (عایق حرارتی) وهمچنین گاز SF6 (عایق صوتی) و یا ترکیبی از هردو با فشاری تقریبا معادل فشار هوا پر نمود. در شیشه های دو جداره غالباً از اسپیسرهای آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با ماده رطوبت گیر (سیلیکا ژل) پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای مابین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب ، کاملاً آب بندی شده است.

معيار هاي مهم در انتخاب و فروش توری پنجره دوجداره
پروفيل:‌ پروفيل مهمترين عامل در انتخاب يك پنجره دو جداره کرج است. پروفيل هاي مختلفي از شركت هاي ايراني و خارجي با قيمت هاي متفاوت و جود دارند. در انتخاب پروفيل بايد به اعتبار شركت سازنده،‌ مناسب بودن نوع پروفيل با نياز شما و حصول اطمينان از عدم تغيير رنگ پروفيل upvc در طول زمان توجه كرد.
گالوانيزه:‌ در پنجره دو جداره براي افزايش استحكام پروفيل upvc از فولاد گالوانيزه استفاده مي كنند. ممكن است قيمت پايين يك پروفيل به علت نازك بودن گالوانيزه آن باشد. حتماً در اين مورد از شركتي كه پنجره دو جداره را از آن ها تهيه مي كنيد سوال نماييد.
شيشه دو جداره: شيشه دو جداره کرج از دو شيشه با ضخامت هاي مساوي يا متفاوت، اسپيسر و چسب هاي مربوطه تشكيل شده است. در فروش توری بهترین نوع پنجره دوجداره کرج در انتخاب شيشه دو جداره کرج، در وهله اول، نوع شيشه و كيفيت آن و در وهله دوم نحوه عايق بندي و تزريق گاز بين دو شيشه مطرح مي شود. معمولاً از گاز آرگون براي پر كردن فضاي بين دو شيشه دو جداره استفاده مي شود.
يراق آلات: يراق آلات در پنجره دو جداره شامل قفل ها، دستگيره، لولا و به طور كلي هر آنچه غير از پروفيل و شيشه پنجره دو جداره کرج مي شود. يراق آلات از نوع باز شو به دو نوع كلي تك حالته و دو حالته تقسيم مي شوند. يراق آلات دو حالته داراي كارايي بيشتري هستند. بنابراين قبل از انتخاب يراق آلات به نوع آن ها فكر كنيد و با شركت ماندگار در کرج و تهران مشورت كنيد. ممكن است تهيه يراق آلات دو حالته كمي گرانتر تمام شود اما راحتي و امكانات بالايي كه در اختيار شما قرار مي دهد جبران اضافه قيمت اندك آن را مي كند. يراق آلات موجود در بازار ايران ساخت كشورهاي آلمان، تركيه و چين هستند.
فروش توری بهترین نوع پنجره دوجداره و نقاط قوت پنجره های ساخته شده با پروفیل های یو پی وی سی (UPVC) :
آب بندی و هوا بندی بسیار مطلوب
عدم ورود باد و ضد صدا
تمیز کردن آسان
هزینه نگهداری بسیار ناچیز
عمر طولانی بدون پوسیدگی ، خوردگی و از بین رفتن
استفاده آسان
تنوع بازشو و یراق آلات متنوع